Syamsul Bahri & Siti Shamsiah Fotopage

By: Syamsul Bahri and Siti Shamsiah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Thursday, 10-Jan-2008 05:34 Email | Share | | Bookmark
PERNIKAHAN & PERSANDINGAN SHAM & CHUL

 
 
 
View all 9 photos...
NIKAH:
Tarikh: 14/12/07
Masa: 10.00 am
Tempat: umah Yai Sham
Jumlah barang hantaran: 15 dulang berbalas 17 dulang
Jumlah ahli rombongan dr umah chul: ramai... ada 10 keta kut... penuh umah Yai
fotografer: bani, saha, rais & bahtiar (adik chul)
tema baju: putih
outdoor: pantai minyak beku
mak andam: mak pah (makcik sham yg bongsu)

SANDING UMAH SHAM:
Tarikh: 22/12/07
Masa: 2.00 pm
Tempat: umah Yai Sham
Jumlah ahli rombongan dr umah chul: ramai... kali ni tak pasti brape keta... ada yg balik dulu sebab lambat... mintak ampun... ada miscommunication dgn budak2 kompang
fotografer: saril, abun, rais, ajis dan ramai lagi (yg pro dan amatur)...
tema baju: songket bunga tabur kaler hijau lumut
outdoor: sekitar umah
mak andam: kak eda (kakak ipar chul)

SANDING UMAH CHUL:
Tarikh: 23/12/07
Masa: 1.00 pm
Tempat: umah mak ayah Chul
Jumlah ahli rombongan dr umah sham: ada 5 ke 6 kete... tak ingat
fotografer: saril, abun, rais dan ramai lagi (yg pro dan amatur)...
tema baju: songket bunga tabur kaler maroon
outdoor: takde, indoor jeee
mak andam: kak eda (kakak ipar chul)


Note: terima kasih kepada semua yg menyumbang tenaga dan lain2 sepanjang majlis... teima kasih kepada kawan2, sedara mara yg datang memeriahkan majlis... sepanjang majlis tak kira nikah dan sanding, macam2 dugaan dan kegembiraan yg kitaorang lalui... pahit manisnya masih terasa sampai hari ni dan harap2 akan kekal selamanya... aminnnn....



Thursday, 1-Nov-2007 01:22 Email | Share | | Bookmark
KAD JEMPUTAN KAHWIN

ni segala maklumat...
peta umah kitaorang...dekat je kan?
ni sampulnya...
PERHATIAN!!! kepada semua kawan2... anda semua dijemput hadir ke majlis walimatul urus kami pada tarikh, masa dan tempat di bawah:

a) RUMAH SHAM a.k.a. Siti Shamsiah bt Sarkon
tarikh: 22 dis 2007 (sabtu)
tempat: 410, kg sg ayam, mukim 9, 83040 batu pahat, johor. (sila rujuk peta utk lokasi sebenar)
masa: 11.00 pagi - 5.00 petang (bersanding: 12 tgh)


b) RUMAH CHUL/ACHOI a.k.a. Syamsul Bahri b Mohd Taib
tarikh: 23 dis 2007 (ahad)
tempat: No. 12, kg sg jambi, 83100 rengit, batu pahat, johor. (sila rujuk peta utk lokasi sebenar)
masa: 11.00 pagi - 5.00 petang (bersanding: 12 tgh)


untuk pengetahuan, kami akan bernikah pada 14 dis 2007(jumaat) jam 9.00 pagi. siapa2 yg berkesempatan bolehlah datang semasa majlis pernikahan tersebut...dan kalau rasa boleh pegi tiga2 majlis, silalah datang... so, apalagi!!!! jom serbu umah SHAM & CHUL/ACHOI!!!!!


p/s: credit to mijao yg tolong kecikkan saiz kad2 nih...thanks mijao!!!


Monday, 12-Jun-2006 07:54 Email | Share | | Bookmark
B&W





gambar 1st aku amik...yang lagi 2 tu bopren ngan abg saha yg amik...tu enjin keta bopren aku...hehehehe...


Friday, 19-May-2006 08:43 Email | Share | | Bookmark
kawan-kawan kawin....

kad nenny
kad asma'
kad anuardin
ni adalah kad2 jemputan kawin kawan2 sekolah aku menurut turutan...dimulakan dgn nenny 27/05, diikuti asma' 28/05 dan akhir sekali aspal 03/06...aspal nikah 01/04/06 hari tuh...masa kitaorg buat BBQ reunion SAKTI '98 tuh...well, congratulations la untuk diaorg semua...sesungguhnya adalah pekerjaan mulia kita mendirikan masjid...bila turn aku pulak eeekkkkkk....?????teeettttttt....soalan tak menarik perhatian juri....hehehehehe....


Tuesday, 16-May-2006 05:06 Email | Share | | Bookmark
TEPAK SIREH&family kak lisa






cubaan aku terhadap kreativiti sendirik...ni tepak sireh untuk kak lisa...lama dah gambar ni masa bulan 1 lagik tak silap aku...lepas raya cina...komenla kalau nak komen...


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net